- Užsakytas prekes galite atsiimti mūsų biure Vilniuje, adresu S. Žukausko g. 30
- Jums pageidaujant, prekės gali būti pristatytos iki namų:
- Prekės pristatomos tik Lietuvos teritorijoje.
- Prekės pristatomos iki namų durų – iki ten, kur gali privažiuoti krovininė mašina. Jei reikalinga prekių užnešimo paslauga, ją būtina suderinti su vadybininku.
PREKIŲ PRISTATYMO KAINA
- Prekės pristatomos iki namų nemokamai perkant daugiau nei už 200 eurų. Jei prekių krepšelio vertė mažesnė nei 200 eurų, galimas tik atsiėmimas salone arba mokamas pristatymas kurjeriu.
- Prekių užnešimu turi pasirūpinti pirkėjas, ši paslauga į kainą neįskaičiuota. Jei reikalinga prekių užnešimo paslauga, ją būtina suderinti su vadybininku.
- Jei Pirkėjo suformuotas užsakymo krepšelis viršija 500 kg ir yra didesnis nei 10 kub. m., tai viršijami pristatymo parametrai skaičiuojami papildomai, kaip papildomas (antras) pristatymas.
- Negabaritinių ir sunkiasvorių prekių (vamzdžių nuo 4 m., akumuliacinių talpų nuo 1000 litrų ir pan.) pristatymo kaina derinama atskirai.
- Pristatymas į Kuršių Neriją derinamas individualiai.
PREKIŲ PRISTATYMO LAIKAS
Svarbu: Prekės pristatomos iki pastato (laiptinės) durų darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. Prekių užnešimo paslaugų šiuo metu neteikiame.
Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant darbuotojui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:
- Prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
- Prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
Pasiimdami užsakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašykite vežėjo važtaraštyje.